woensdag 23 september 2015

Testresultaat rotsjes!

Yep, geen recept dit keer! Maar een berichtje over mijn testpanel. Ik wil niet alleen zelf bepalen wat lekker is, dus laat het ook door anderen beoordelen.Dit keer 7 testers waarvan 5 vrouwen en 2 mannen. Leeftijd van 12 tot 50+. Iedereen was erg enthousiast. Het laagste cijfer was een 6,5. Het hoogste een 10! Dus ik ben heel tevreden. In de feedback bleek wel dat je voorkeur voor chocolade belangrijk is. Zelf hou ik erg van witte chocolade, maar een ander kan het toch erg zoet vinden. De tip is om bij de recepten simpelweg te kiezen voor wat jij lekker vindt: melk, puur of wit.Voor de oplettende volger van mijn blog...het kokosnotenrotsje staat er niet bij. Die waren namelijk al op. Het kokosnotenrotsje is door slechts 2 mensen geproefd en kreeg gemiddeld een 7,8. Laat gerust weten wat jij van de rotsjes vindt als je ze zelf gaat maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten