maandag 5 oktober 2015

Dankjewel...wat leuk dat je mijn blog leest!

Ik ben nog helemaal niet zo lang bezig met het schrijven van dit blog. Ik hield altijd al wel van bakken en koken. Maar ik was op zoek naar leuke afleiding voor mezelf omdat ik aan het herstellen ben van een nek hernia. Want anders was ik een groot deel van mijn tijd aan het werk (wat ik heel fijn vind hoor!). Ik zal jullie verder niet vermoeien met mijn lichamelijke klachten, maar ik wilde je laten weten wat de concrete aanleiding was om het schrijven van een receptenblog op te pakken. Het koken en bakken zelf leidt me af, geeft me positieve energie! Ook het maken van de foto's en collages vind ik heerlijk. Want dat kan ik in alle rust op de bank doen. En natuurlijk het schrijven van het recept zelf. Dat is soms een uitdaging voor me want ik weeg lang niet alles precies af (normaal gesproken) en je moet toch begrijpelijk op papier zetten wat je hebt gedaan. Het is best spannend om te gaan zien of iemand daadwerkelijk je blog bekijkt! En nog leuker: of iemand je recept gaat gebruiken en enthousiast is! Ik begrijp dat niet iedereen me dat zal gaan vertellen maar nieuwsgierig blijf ik er wel naar :-). Dus laat het me weten als je daar zin in hebt. Ik weet niet via welke weg je bij mijn blog bent uitgekomen, maar via mijn facebook pagina kun je misschien simpeler reageren (als je zelf fb gebruikt). De pagina is Lekkerenleuk recepten. Wat leuk is dat ik op mijn blog kan zien in welke landen ik gelezen word. Wat ik leuk vind, is dat ik naast Nederland veel pageviews heb in de Verenigde Staten. Schrik niet, ik kan verder niet zien wie of waar hoor, alleen het land. Gezien de hoeveelheid per dag zal het niet om 1 persoon gaan, zoveel begrijp ik wel. Dus: hallo allemaal! Wat leuk dat je even langskomt en dankjewel dat je mijn blog leest...Super! En iedereen in Nederland die me support...uiteraard vind ik dat ook heeeeeeel fijn! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor mijn blog de wereld heeft 'veroverd' ;-). Ach ja, a girl can dream!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten