vrijdag 26 augustus 2016

1 jaar!

Precies 1 jaar geleden begon ik met dit blog! Dit berichtje is een klein kijkje achter de schermen...
De 14.000 page views zijn gepasseerd. De afgelopen maanden is er een toename aan kijkers en per maand hebben we het dan over ongeveer 2000 keer.
Dit is bericht/ post nummer 313, dus er staan al meer dan 300 recepten op dit blog. Deze maand waren er iets minder posts, want ja een mens gaat op vakantie soms...Ik probeer van alles wat ik leuk en lekker vind te maken en posten. Het ene gezonder dan het andere. Knoflook is het label wat nummer 1 staat, in 80 gerechten terug te vinden.

Niet alleen in Nederland wordt er gekeken op dit blog, maar over de hele wereld. Dat blijft toch bijzonder grappig. Ik hoop dat mensen eruit komen met behulp van de translate knop die op mijn blog te vinden is. Maar waarschijnlijker is dat het hier gaat om Nederlanders die geëmigreerd zijn. De Verenigde Staten staan op de tweede plaats.
Ik kan zien welke recepten populair zijn, verrassend genoeg staat mijn aardappelsalade op de nummer 1. Op 2 courgette pannenkoekjes en op 3 de zomerse smoothie. In de top 10 staat echt een heel gevarieerd gezelschap. Ik hoop vooral dat ieder die hier rondkijkt geïnspireerd raakt om iets lekkers te koken of bakken.

Koken is fantasie zegt mijn man altijd. Ik denk dat hij gelijk heeft!
Via mijn facebook pagina lekkerenleuk recepten kun je handig volgen wanneer er weer een nieuw recept geplaatst wordt. Voor nu zeg ik 'proost'! En morgen weer een nieuw recept...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten